شرکت رنگ و شیمیایی آلارنگ یکی از شرکت های مطرح حوزه رنگ و تینر های صنعتی می باشد. این شرکت در سال 1359 در منطقه احمد آباد مستوفی کار خود را آغاز کرد.

 
شرکت شیمیایی آلارنگ با چهل سال تجربه و با استفاده از پرسنل متخصص و مجرب، آزمایشگاه های مجهز و با رعایت استاندارد های DIN , ASTM, AWWA, S.S.P.C , B.S محصولات رنگ با کیفیت و قابل توجه و مورد پسند سلیقه ایرانی تهیه کند.
 
این شرکت در این سالها توانسته است تاییدیه و گواهینامه های مختلفی از جمله صنعت نفت، دانشگاه امیر کبیر، مرکز استاندارد، پژوهشگاه نیرو و ... را کسب کند که این مهم نشان از قدرت و کیفیت محصولات آلارنگ می باشد.
 
معرفی شرکت آلارنگ
 
همچنین شرکت آلارنگ در انتهای دهه هفتاد با همکاری شرکت بایر آلمان موفق به تولید انواع رنگ های پلی یورتان بدون حلال شد. این محصول در پوشش های کف سالن صنعتی و ورزشی، سالن های دو و میدانی، سالن های کشتی، کف پوش های کف پارک کاربری دارد.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات شرکت با شماره تلفن شرکت به شماره 56715091 و 56715092 تماس و یا به آدرس بزرگراه آزادگان به سمت جنوب، جاده احمد آباد مستوفی بطرف اسلامشهر، خیابان چناران، نبش کوچه بوستان یکم مراجعه فرمایید