شرکت رنگ آئینه در سال 1366 کار خود را در زمینه ساخت رنگ در شهرک صنعتی نصیر آباد آعاز کرد. از جمله محصولات این شرکت میتوان به رنگ مخصوص الکیدی بر پایه حلال با نام های رنگ آئیته و رنگ هیوا، رنگ اکریلیک، رنگ پلاستیک و نیمه پلاستیک، بتونه عایق و پرایمر و سایر محصولات اشاره کرد که در ادامه به بررسی محصولات خواهیم پرداخت.

 

رنگ آئینه

 

رنگ هیوا محصولی از شرکت رنگ آئینه می باشد که دارای رنگ بندی سفید، طوسی روشن، گل ماشی، پسته ای، قهوه ای روشن، قهوه ای سیر، کرم روشن، آبی روشن، آبی سیر، زرد، قرمز، سبز و سورمه ای می باشد.

 

رنگ هیوا

 

محصول رنگ اکریلیک با دو خاصیت کاربری داخلی و خارجی می باشد. در خاصیت داخلی این محصول به محصولاتی شامل آینکس شاین ( رنگ اکریلیک براق سیلیکون ممتاز) آکوا آیلکس ( رنگ اکریلیک نیمه براق ابریشمی) آینکس مات ( رنگ اکریلیک سیلیکون مات ) و ... می باشد. در نمای خارجی محصول تاپ کوت آینکس، رنگ نمای بافتدار و کنیتکس می باشد.

 

در زمینه رنگ پلاستیک و نیمه پلاستیک نیز این شرکت با محصولات رنگ تمام پلاستیک استاندارد پوشرنگ آئینه 502، گوشرنگ نیم پلاستیک ممتاز آئینه 200، پوشرنگ نیم پلاستیک هیوا 201، پوشرنگ نیم پلاستیک هیوا 202 و پوشرنگ نیم پلاستیک هیوا 203 می باشد.

 

پوشرنگ آئینه

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کارخانه به آدرس کارخانه به نشانی رباط کریم، شهرک صنعتی نصیرآباد، انتهای خیابان سرو، سرو 5 مراجعه و یا با شماره 02156390308 تماس حاصل فرمایید.